Известие

Collapse
No announcement yet.

Скоростна кутия от 2,5 V6 на 2.0 TS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скоростна кутия от 2,5 V6 на 2.0 TS?

    Та въпроса ми е , ще пасне ли тази скоростна кутия и то без преправяния? Търсих теми , но безуспешно. Мойта скоростна кутия е с отишла втора скорост и ще я сменям цялата и мисълта ми е ако изпадне нещо добро със 6 скорости ??
    Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
    Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

  • #2
    хаидеде колеги и намен мие любопитно
    ALFA ROMEO 156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Не стаа

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
        Та въпроса ми е , ще пасне ли тази скоростна кутия и то без преправяния? Търсих теми , но безуспешно. Мойта скоростна кутия е с отишла втора скорост и ще я сменям цялата и мисълта ми е ако изпадне нещо добро със 6 скорости ??
        Няма невъзможни неща най много освен кутията жилата и самото окачване на кутията в коша да се наложи да смениш и полуоските.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Та в тоя ред на мисли, дали не е по-добре да се търси ск. кутия от 166 2,0ТС? Тя си е 6-степенна и би трябвало да се напасне по-лесно мисля...
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Та в тоя ред на мисли, дали не е по-добре да се търси ск. кутия от 166 2,0ТС? Тя си е 6-степенна и би трябвало да се напасне по-лесно мисля...
            Хм... мислех , че е 5-степенна... започвам да работя по въпроса
            Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
            Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

            Comment


            • #7
              Вик, защо на питаш Ферариста, той има опит хем с 2.0ТС, хем с 2.5 V6, и съм сигурен, че най-малкото има наблюдение какви са разликите.

              ПС - Вече след Ротакса, Алфите ли са ти новата мания?
              Две черни перли...

              Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

              Comment


              • #8
                Аз алфите още от малък си ги обичам като коли и съм голям фен на марката. Иначе пиши ми на ЛС , откъде знаеш , че съм се състезавал? :P
                Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  Не стаа
                  Абе ше стане, ама изобщо не си струва.....дори и плуг и плей да бяха, не бих сложил.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Ако искаш да си направиш колата с шест скорости най-подходящата кутия е от 2,0 турбо. Аз мойта 166-ца така я направих. Доволен съм. Разменят се само кожусите на съединителя за да можеш да поставиш шест степенната кутия на твоят двигател. Всичко друго съвпада. Виж пускал съм тема. Вече почти две години си карам и съм много доволен. А ако ти се занимава и искаш да постигнеш максимален ефек размени и първа скорост вземи от 5 степенната кутия и я постави на 6 степенната.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщение
                      Ако искаш да си направиш колата с шест скорости най-подходящата кутия е от 2,0 турбо. Аз мойта 166-ца така я направих. Доволен съм. Разменят се само кожусите на съединителя за да можеш да поставиш шест степенната кутия на твоят двигател. Всичко друго съвпада. Виж пускал съм тема. Вече почти две години си карам и съм много доволен. А ако ти се занимава и искаш да постигнеш максимален ефек размени и първа скорост вземи от 5 степенната кутия и я постави на 6 степенната.
                      Дам , четох твоята тема. Това , което ми претиснява обаче е , че аз съм със 156 , докато ти си качил скоростната от 166 пак на 166-ца. Дали няма да се налага някакво преправяне ..ето това ми е чудно
                      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                      Comment


                      • #12
                        99% съм сигурен, че няма да се наложи преправяне. Най-много да се наложи да замениш някои елемнти, кото например стойки на тампони може би и фланците на полуоските които излизат от едната и другата кутия. Ето тук можеш да ги сравниш нещата http://www.auto-parts.spb.ru/cat/fi/fi2.mycat?mk=r

                        Всъщност погледнах ги нещата и вече променям мнението си! Гледай внимателно. Аз преди да направя тази операция с кутиите се рових в този сайт 7 месеца. Но пък си заслужаваше.
                        Last edited by sergo11; d.m.y г., 09:49.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          .....дори и плуг и плей да бяха, не бих сложил.....
                          сега остава да се обосновеш !
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • #14
                            Ми просто двойка бензин не е сметната за тия предавателни числа, по тежка е кутията, маса преправяне ще има(ако не е плуг и плей говоря), дизеловата кутия и тая на 2.5 имат мисля различен тампон и пета за захващане мисля, нови жила за скорости също мисля че ще трябва щото не знам стандартните на двойката дали ще поемат начина по който се включва задната с надигането на лостче, по скъп съединител, по труден монтаж демонтаж(по мое мнение)......и кофти динамика на 6та......всичко това може да се постигне и с по дългата пета мушната на стандартните ТС кутии.....ся верно пак умира динамиката на пета, но само махаш една гума и капачето на ск кут.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment

                            Working...
                            X